درب اتوماتیک

Wiki Article

هر درب اتوماتیک به یکی از انواع سنسورهای حرکتی و نوری مجهز می شود. سنسورهای نوری نیز عملکرد به خصوصی در سیستم درب شما دارند و سیگنال هایی به سمت چرخ دنده ها و فایل های الکتریکی نصب شده ارسال می کنند.

استفاده از این درب ها در مواقع حساس و ضروری ای که نیاز به تخلیه ساختمان وجود دارد، بسیار سودمند خواهد بود. بر سیستم های فنی این درب ها، برنامه های دقیق و مشخصی اجرا می شوند که کیفیت کار را افزایش می دهند.

این نوع درب، با استفاده از موتور الکترونیکی و سیستم مدار الکترونیکی طراحی شده بر روی آن، باز و بسته می شود.

سنسورها یا حسگرها نیز در این میان جای می گیرند. ریموت های کنترلی درب نیز یکی از کاربردی ترین اجزای به کار رفته در آن ها هستند.

سنسورهای مایکروویو به کار رفته در این سیستم ها نیز یکی از مهمترین ویژگی های این محصولات به شمار می روند.

صدای کمتری نسبت به تیغه های پل دار دارند و عموماً برای پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند .

ایمن صنعت با بیش از ۱۰ سال تجربه در طراحی، مشاوره و اجرای موفق بیش از ۳۰۰۰ پروژه در مناطق تهران، کرج و حومه، در زمینه تولید، نصب و راه اندازی انواع سیستم های نظارتی، کرکره برقی، درب های اتوماتیک، از جمله درب شیشه ای اتوماتیک و جک پارکینگی، راهبند و دزدگیر اماکن، همچنین تولید کننده نرده های حفاظ آهنی از جمله حفاظ پنجره، درب آکاردئونی و حفاظ شاخ گوزنی، آماده ی ارائه خدمات با کیفیت به شما عزیزان می باشد.

کرکره پلی کربنات از جنس شفافیت پلی‌کربنات ساخته شده و به‌طور خاص برای استفاده در فضاهایی که نیاز به نورگیری و دید از داخل و خارج دارند، طراحی شده است. کاربردهای اصلی این نوع کرکره اتوماتیک شامل استفاده در ویترین‌ها، نمایشگاه‌ها و فضاهای نمایشی است.

برای تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه‌ ای باید به فاکتورهای زیادی توجه کرد:

۱۴۰۰/۱۰/۲۹ در ۱۲:۰۸ سلام ، تشکر میکنم از شما و کاردر حرفه ای که دارین، در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب برای فروشگاهم کرکره برقی را نصب کرید ، هرچقدر تشکر کنم کمه، ممنون

بر مبنای سیستم به کار رفته در درب اتوماتیک عملکرد آن نیز متفاوت خواهد بود. برخی از درب ها سرعت عمل بیشتری دارند و برخی از آن ها کندتر باز و بسته می شوند؛ به عبارت بهتر، سیگنال های ورودی در آن ها دیرتر شناخته و خوانده می شوند.

برخی از این قطعات در قسمت های داخلی دستگاه جای می گیرند و برخی نیز در قسمت بیرونی و ظاهری درب مشاهده می شوند.

ابعاد ادامه این درب ها متنوع است و بر اساس نیاز مشتریان تعیین خواهد شد. قبل از خرید هر یک از این اقلام به طول و عرض و ارتفاع مکان مورد نظر دقت داشته باشید.

درب اتوماتیک به عنوان ورودی ساختمان مورد توجه می باشد در این مقاله ی مهم میخواهیم صفر تا صد در زمینه

Report this wiki page